Eureca fortsetter konseptet Gul uke
«Under Black Week velger vi å trekke frem de små og mellomstore leverandørene våre»
Det som startet som én dag har blitt til en hel uke, og de største aktørene kommer med tilbud etter tilbud for å utkonkurrere hverandre.
De siste to årene har Eureca gått mot strømmen med konseptet Gul uke, det ønsker vi å gjøre i år også. På den måten flytter vi fokuset vekk fra rabatter og tilbud, og over til våre små og mellomstore leverandører og deres historier.
Gjør den «sorte» uken gul
Gul er en farge som man ofte forbinder med glede, og det er nettopp det Eureca vil spre med Gul uke-konseptet. «I vår jobb møter vi mange flotte leverandører som forsvinner i skyggen av de store aktørene. Det ønsker vi å gjøre noe med, for det er så mange flotte historier der ute. Det er viktig for oss å få formidlet disse historiene videre.» forteller Jens Petter Seljebu, markedssjef i Eureca.
Mange av selskapene Eureca jobber med bygger på tradisjonsrike og spennende bakgrunner. Samtidig er bærekraftig produksjon, og lokal og økologisk mat i vinden. Å trekke frem leverandører som bidrar til noe positivt for miljøet er derfor en viktig kontrast til det store forbruket under Black Week. Gjennom hele uken vil vi introdusere dere for prisvinnende mat- og drikkevarer laget med kortreiste råvarer av ypperste sort.